Japan-Fans / Japonya Hakkında Her Şey!
Çeviri İstekleriniz - Baskı Önizleme

+- Japan-Fans / Japonya Hakkında Her Şey! (https://www.japan-fans.com)
+-- Forum: Forum Hakkında (https://www.japan-fans.com/forumdisplay.php?fid=50)
+--- Forum: Japan-Fans Çeviri Grubu (https://www.japan-fans.com/forumdisplay.php?fid=185)
+--- Konu Başlığı: Çeviri İstekleriniz (/showthread.php?tid=5094)

Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17


Cvp: Çeviri İstekleriniz - TÜRKAN BAKIRCI - 06-28-2012

matsumoto jun un dizisi lucky seven çevirebilirmisiniz arkadaşlar


Cvp: Çeviri İstekleriniz - Küçük Melek - 06-29-2012

(06-28-2012, Saat:10:51 PM)TÜRKAN BAKIRCI Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.matsumoto jun un dizisi lucky seven çevirebilirmisiniz arkadaşlar

iveett ivetttt Blush çok güzel olurdu LolBravoGomen


Cvp: Çeviri İstekleriniz - ~ Min Ra ~ - 06-29-2012

Ben Osaka masaki'nin Halfway filmini izlemeyi çok istiyorum.Çevirirseniz çok mutlu olurum. Angel


Cvp: Çeviri İstekleriniz - Ayumi-san - 07-01-2012

Daha önce istendimi bilmiyorum ama bi drama gözüme takıldıydı adı: Akihabara@DEEP (2006).
Oynayanlardan önemli isimlerden ikisi şuydu.Haruma Miura ve Toma Ikuta. Bu sitede paylaşılırsa çok sevinicem Big Grin Konusunu okudum değişik geldi banada..
Hem Akihabara Tokyo'da görmek istediğim bi şehir.Bu dizi sayesinde görürüm Big Grin
____________________________
He bide
klip çeviri isteğim olacaktı
NEWS-Chankapana PV


Cvp: Çeviri İstekleriniz - TÜRKAN BAKIRCI - 08-07-2012

kat-tun whıte ın sözlerini merak ettim çevirebilirmisiniz


Cvp: Çeviri İstekleriniz - HiKiKoMoRi - 08-07-2012

(06-29-2012, Saat:07:17 PM)~ Min Ra ~ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.Ben Osaka masaki'nin Halfway filmini izlemeyi çok istiyorum.Çevirirseniz çok mutlu olurum. Angel

(07-01-2012, Saat:05:28 PM)Ayumi-san Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.Daha önce istendimi bilmiyorum ama bi drama gözüme takıldıydı adı: Akihabara@DEEP (2006).
Oynayanlardan önemli isimlerden ikisi şuydu.Haruma Miura ve Toma Ikuta. Bu sitede paylaşılırsa çok sevinicem Big Grin Konusunu okudum değişik geldi banada..
Hem Akihabara Tokyo'da görmek istediğim bi şehir.Bu dizi sayesinde görürüm Big Grin

Bu ikisini sitede görmeyi bende çok çok isteriimm! Big Grin


Cvp: Çeviri İstekleriniz - jasminee - 08-09-2012

(06-29-2012, Saat:07:17 PM)~ Min Ra ~ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.Ben Osaka masaki'nin Halfway filmini izlemeyi çok istiyorum.Çevirirseniz çok mutlu olurum. Angel
O filmin Türkçe çevirisi var zaten.Cool


Cvp: Çeviri İstekleriniz - mako_chan - 08-13-2012

Daha önce söyledim mi bilmiyorum ama benim bütün arşivim silindi bu yüzden çevirilerimde aksama oluştu...
Ayrıca yeni gelen çeviri isteklerinede yer veremediğim için üzgünüm ama şuan elimdeki çevirileri ve
klip çevirilerini yapmakla meşgulüm...


Cvp: Çeviri İstekleriniz - HiKiKoMoRi - 08-13-2012

(08-09-2012, Saat:12:57 PM)jasminee Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.
(06-29-2012, Saat:07:17 PM)~ Min Ra ~ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.Ben Osaka masaki'nin Halfway filmini izlemeyi çok istiyorum.Çevirirseniz çok mutlu olurum. Angel
O filmin Türkçe çevirisi var zaten.Cool

gerçekten mi o.O aramış ama bulamamıştım ben Sad


Cvp: Çeviri İstekleriniz - afazi - 08-15-2012

ONE OK ROCK :The Beginning çevrilmeye layık bir şarkıdır.
İlginize sunarım. smile