Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 4/5 - 12 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İçinden Ne Geçiyor?
Bu gün Çok eğlenceliydi önce Tabu sonra Jenga (Ay jenga helee rekor kırdık resmen ) SOnrasında 2 saatlik gitar Hero macerası ve En çok sevilen bir arkadaşla yenilen güzel bir yemek ve edilen sohbetler... Bunların hepsi paha biçilemez tattaydı... smile

[Resim: tumblr_m7fdo0mp7j1rsskhm.gif]

暗い照明の幕が上がるよ 楽しみじゃない? ♥.♥

Juniel -JUNI ♥
Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.
Bul
Böyle içimde bir sıkıntı var ama hayırlısı bakalım ...
Yarın dershane var Sad
Çok cani bir arkadaşa sahibim istediğimi yapması için onun testlerini çözmem gerekecek ki daha kendiminkileri çözmemişken . Bende çok safım çok ...
Yarın servise bineceğim onu göreceğim falan . Aslında gitmesem mi ? Ben gitmek istemesem bile annecik zorla gönderir beni düşünmem bile mantıksız Tongue

................................

Bu gün şunu fark ettim ki cansız şeylerle konuşuyorum Big Grin ve çok saçma şeyler .
Örneğin ;
Yağmur yağ yağ bereketsin sen ama şöyle yağ .. Mmm nasıl diyim ...
Yağ işte aa nasıl yağacağını da ben mi söyliyim Angry

Evet çok yalnızım .
Linki görebilmek için giriş yapmanız ya da üye olmanız gerekir.

Pof.. Çok sıkıldım. -,-
[Resim: 9bcbps.png]
Bul
Ya pazartesi günü yazılım var ama ben çoğu soruyu çözemiyorum, soracak adam da yok, ayrıca kafam çok ağrıyor sanki kafamın içinde bi tane daha kafa varmış gibi ağırlaşıyor. Hocalar da ayrı zaten, bu yazılıda atak yapmazsam bu adam beni kesin bırakacak. :/ Sorular da hep aynı tip birini anlasam devamı da gelecek ama napacam bilmiyorum yani. :/ Ne kötü gün ya. Pazartesi hiç olmasın off.
[Resim: QvR6mZ.gif]
Düğünde de hiç yakışıklı olmaz mı kardeşim? o.O Ama yoktu işte yoktu. Big Grin Big Grin
[Resim: tumblr_nkdg0jcZNv1qkyug3o1_400.gif]

Bul
Bunlar şaka olmalı. Souka
Bul
okan bayülgende ki şarkımısı şeyi söyleye(meyen)en
insansı varlığı dövmek istiyorum
[Resim: n5llP.jpg]
Ayy ne olur biri şu dünyayı cıvık aşıklardan & sevgililerden temizlesin! Off çok iticisiniz gerçekten..
Valla hayattan soğutuyorsunuz, uzaya falan kaçasım geliyor!
Bul
Ağır konuştuysam da sustuklarıma say.
[Resim: tumblr_nkdg0jcZNv1qkyug3o1_400.gif]

Bul
Off ya kim bana dün o kadar abur cubur ye dedi ki!
Bak şimdi zehirlendim ve sınava gitmeliyim,
üniversite için bu sınav çok önemli Sad Sad Sad


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İçinden Ne Geçiyor? #2 Toruga 4 966 02-22-2020, Saat:12:56 AM
Son Yorum: ~Haruna~

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi